הדרה דיגיטל חדש מיתוג

בניית אתר מכירות

אם אתם כאן כנראה שאתם מתעניינים בבניית אתר מכירות (E-commerce) לעסק שלכם - ואיזה כייף שהגעתם! אין ארנונה, אין הוצאות תחזוקה, אין ועד בית
בניית אתר מכירות, אפשר לדלג ישר אל:

 בניית אתר מכירות בהדרה דיגיטל

מה שמיוחד אצלנו, אנחנו משלבים עוד מתחילת תהליך בניית האתר את יסודות הקידום האורגני (SEO). אנחנו בונים לך את אתר המכירות עם התשתית הנכונה לגוגל. מי שלא מכיר קידום אורגני אסביר בקצרה. קידום אורגני קובע את המקום הטבעי של האתר במנוע החיפוש של גוגל – ללא קשר לקידום הממון (PPC). מנוע החיפוש של גוגל מתחשב באיכות התוכן באתר, בקישורים החיצוניים והפנימיים ואופטימזציה. לדוגמה – חשוב לשים דגש שכל תמונה שעולה לאתר שלך עוברת אופטימזציה ולא תעבור את ה-200 kb. דוגמה נוספת – בכל עמוד באתר חשוב שתהיה מוגדרת כותרות H1,H2,H3.. לא כל בונה אתרים הוא מקדם אתרים אורגני אך אנחנו כן.

בניית אתרים – העיצוב? עלינו!

לכל עסק חייב מיתוג מרגשים ומקצועי שישדר את מטרת העסק. בחוץ תמצאו חבילות מיתוג שעולות לא פחות מ4,000 ש"ח. אצלנו בהדרה דיגיטל, עיצוב אתר המכירות הוא חלק מהחבילה! אתם תקבלו את חבילת המיתוג ביחד עם תחילת פרויקט בניית האתר שלכם. נבחר ביחד את פלטת הצבעים הנכונה לעסק שלך (יש תורה שלמה על צבעים בעולם השיווק ששווה ליישם בעסק שלכם), הפונטים, הטיפוגרפיה, הכפתורים השונים. תקבלו לוגו ייעודי מעוצב, נייר מכתבים, כרטיס ביקור וכל זה בקו מיתוג אחיד לאתר האינטרנט של העסק שלך.

העיצוב עלינו
תקבלו את חבילת המיתוג ביחד עם תחילת פרויקט בניית האתר שלכם

בניית אתר חנות בפלטפורמת וורדפרס (WordPress)

את אתר המכירות שלך אנו בונים בוורדפרס, הפלטפורמה החביבה עליי (מה זה וורדפרס אפשר לקרוא כאן). בעזרת תוסף החנויות המוכר בעולם WOO-Commerce. ממשק נוח וקליל לתפעול – לא מצריך ממך להיות מתכנת-על. יש אינסוף של תוספים (יש בערך 4 מיליון תוספים בוורדפרס) ו-ווידג'טים שונים שאפשר להוסיף לאתר. האתר שלך מגיע מותאם לדרישות מנועי החיפוש כך שרק תצוף גבוה בחיפושים.

קידום אורגני לאתרי מכירות

כשמקימים אתר מכירות אחד השלבים הראשונים שירוצו לעשות זה קידום ממומן. אבל, אם ברגע שהאתר האיקומרס שלכם באוויר שילבתם בתוכו שירות של קידום אורגני הוא יסייע לאתר שלכם להופיע גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש. ניצול של קידום אורגני לאתר מכירות היא דרך יעילה להגביר את הנראות ולהגיע ליותר לקוחות. עם קידום אורגני, אתה יכול להבטיח שהחנות שלך תיראה על ידי האנשים הנכונים ושדפי המוצרים שלך מביאים המרות. קידום אורגני לאתרי וורדפרס מאפשר לעסקים לבצע אופטימיזציה של התוכן שלהם ולמקד את מילות המפתח הנכונות כדי להגדיל את הדירוג שלהם במנועי החיפוש. בעזרת קידום אורגני תוכלו להגביר את המכירות ולוודא שלקוחות פוטנציאליים ימצאו את האתר שלכם בקלות.

תמונות לעמוד בניית אתר מכירות

אתר מכירות – מחירים

היום בעידן הדיגיטלי  ובעוד רגע שנת 2023 כבר דופקת בדלת יש מבחר עצום של סוגים של אתרי מכירות.  המון סוגים = טווח מחירים רחב מאוד. לא פעם נשאלת השאלה – כמה עולה אתר מכירות? אז התשובה לשאלה זו רחבה מאוד. אתרי מכירות יכולים להתחיל ב5,000 ש"ח עד 10,000 ש"ח ויותר. הכל תלוי במה חשוב לך שיהיה באתר שלך. גם פעם שאלו אותי אם אני מכירה פלטפורמה של בניית אתר מכירות בחינם – אז חברים לא, זה לא קיים. ואם כן תזכרו שהזול בסופו של דבר עולה ביוקר. קחו לדוגמה אתרי חנות גדולים: מכירים את האתר טרמינל X? אתר שמוכר בגדים ואקססוריז – עלות הבנייה שלו עלתה יותר מ2 מיליון ש"ח! דוגמה נוספת האתר המהמם של שילב, עלה לפחות 500 אלף ש"ח.  אז נכון צריך להתחיל במשהו. לא ביום אחד נהיים אתר ששווה מיליונים – אך שווה להתחיל. 

בנייה וקידום אתרים עם מערכות AI

זה כבר לא רק נושא לשיחה – זה חלק עיקרי מעולם השיווק בדיגיטל.

לפרטים ולמידע נוסף השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם 👇🏻

מה חשוב שיהיה בחנות המקוונת שלך?

הדבר שהכי חשוב – בניית אתר אינטרנט עם סליקה. סליקה זו היא הדרך הנפוצה והנוחה ביותר לביצוע חיובים ותשלומים אונליין. אתר המכירות שלך צריך להכיל בתוכו שלל התממשקויות ואינטגרציות שונות בהקשר התשלומים והסליקה. אפשרויות לתשלום מובנות באתר כמו פייפל, ביט, כרטיסי אשראי וכן הלאה. 

בנוסף, חשוב שיהיה באתר שלך נגישות לבעלי מוגבליות (יש חוק שמחייב לשים את התוסף הזה. וחשוב שיהיה מובנה באתר מערכות לקידום אורגני SEO – אי אפשר לנצח להישען על קידום ממומן.

בניית אתר מכירות מעניין אותך?

השאר פרטים ואחזור אלייך עם ההצעה המשתלמת ביותר 👇🏻

אתר מכירות ישראלי או בינלאומי?

ברגע שיש לעסק שלך אתר מכירות – המגבלה הגיאוגרפית לא קיימת יותר. גם אם החנות שלך באיזה חור נידח, בעולם האינטרנטי היא יכולה לקבל את מירב התשומת לב עם השיווק הנכון. המיקום הגאורגרפי של העסק שלך פחות קריטי, ללקוח לא בדיוק אכפת עם החבילה שלו תגיע מתל אביב או מראש פינה. את הלקוח שלך זה לא מעניין, הוא רוצה את החבילה שלו. לכן, אתר מכירות ישראלי יכול לשווק לכל מקום בעולם וכך להגדיל את החשיפה שלו. במידה ותרצו העסק שלכם יכול לפנות לקהל הבינלאומי ובקלות. עם שיווק נכון, תוכלי להפיץ את המוצרים שלכם לקהל שמחוץ לישראל. יש לי לקוחה כזאת – ציירת שמוכרת את הציורים שלה מכל העולם בעזרת אתר מכירות שבניתי לה.

ברגע שיש לעסק שלך אתר מכירות המגבלה הגיאוגרפית לא קיימת יותר

 

אתר חנות פתוח תמיד 24/7

ברגע שלעסק שלכם יש אתר חנות אונליין הוא זמין 24/7. זה לא כמו החנות הפיזית שלך שפתוחה עד 7 בערב. באתר המכירות הלקוח שלך יכול לבצע הזמנה מהאתר גם ב2 בלילה. זמני הפעילות של העסק שלך פחות חשובים – זמני האספקה כן. אין דבר יותר פאן מלהתחיל את היום כשקמים בבוקר ולגלות שבמהלך הלילה ביצעו רכישות מהאתר שלך. זה פשוט לפתוח את היום בחיוך.

יאללה אז מתי מתחילים
יאללה אז מתי מתחילים?

שאלות נפוצות כשמדובר על בניית אתר מכירות

💸 כמה עולה לבנות אתר מכירות?

המחיר של בניית אתר מכירות משתנה מאתר לאתר. המחירים יכולים להתחיל באזור ה8,000 ש"ח לאתרים הפשוטים והיום יש אתרים בשוק שהגיעו לעלויות של 100,000-500,000 ש"ח (לדוגמה אתרי מכירות כמו שילב או טרמינל X). המחיר של בניית אתר מכירות תלוי במשתנים רבים, כמו הפיצ'רים המיוחדים של המוצרים הנמכרים בו, וריאציות מיוחדות, עמודי תוכן, כמה קטגוריות ועוד הרבה משתנים שמרכיבים את המבנה של אתר המכירות.

🛒 אפשר לבנות אתר תדמית עם תשתית לאתר מכירות?

בהחלט כן ואף מומלץ. לא מעט עסקים מבינים את המשמעות של נוכחות דיגיטלית אך עוד לא מוכנים לחנות אונליין – אז יש עבורכם פתרון. עסקים שעוד לא בשלים לאתר מכירות אך צופים שבעתיד בהחלט רוצים לצרף חנות לאתר שלהם ניתן לשלב בתהליך בניית אתר התדמית תשתית לאתר מכירות. כך שביום שתחליטו להוסיף חנות זה יקצר לכם את התהליך ואת העלות של האתר

🌱 האם אפשר לעשות קידום אורגני לאתר מכירות?

כשמקימים אתר מכירות אחד השלבים הראשונים שירוצו לעשות זה קידום ממומן. אבל, אם ברגע שהאתר האיקומרס שלכם באוויר שילבתם בתוכו שירות של קידום אורגני הוא יסייע לאתר שלכם להופיע גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש.

אם אתם כאן כנראה שאתם מתעניינים בבניית אתר חנות (E-commerce) לעסק שלכם – ואיזה כייף שהגעתם! אין ארנונה, אין הוצאות תחזוקה, ללא צורך בהכשרת עובדים, ללא תשלומי שכירות, אין מגבלה לכמות אנשים בעסק בזמן נתון (היה קריטי בתקופת הקורנה מאוד). בנוסף על כל אלו – אין לך בעל בית! שזה הכי כייף. האתר חנות שלך נבנה בקוד פתוח, שזה אומר שאין לך שום בחברת דיגיטל או בחברת איחסון. האתר מכירות שלך הוא נכס דיגיטלי שיכול לרוץ לו כהכנסה ראשית או פיבית בפני עצמו.
נגישות
בואו נצ'וטט!
1
Hadara Digital
היי 👋
אני יכולה לעזור לך?