הדרה דיגיטל חדש מיתוג

בניית אתרים בוורדפרס – מחיר, התהליך וכל מה שזה כולל

הכל על בניית אתרים בוורדפרס - למה דווקא כדאי שם, מה המחירים, אחסון האתר, תהליך הבנייה ועוד הרבה מידע על בניית אתרים בפלטפורמה המתקדמת בעולם
בניית אתרים בוורדפרס – מחיר, התהליך וכל מה שזה כולל, אפשר לדלג ישר אל:

הדרה דיגיטל ובניית אתרים בוורדפרס

אם אתם מחפשים אתר שבולט שם ברשת, אל תחפשו רחוק יותר! הדרה דיגיטל מתמחים בבניית אתרי וורדפרס מהממים שנועדו לשים את כל תשומת הלב אליכם! עם דגש על יצירת אתרים מיוחדים וייחודיים, האתרים שלכם בטוח יזכרו. בנוסף, עם המומחיות בבניית אתרי וורדפרס, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהאתר שלך יהיה מאובטח ואמין. אז אם אתה רוצה אתר שהוא באמת יחיד במינו, צור איתנו קשר עוד היום ותנו לנו להראות לכם מה אנחנו יכולים לעשות עבורך.

בניית אתרים בהדרה דיגיטל
בניית אתרים בהדרה דיגיטל למידע נוסף צרו קשור בטלפון 050-5222192

לפני הכל, מה זה בכלל וורדפרס?

לקוחה שלי שאלה אותי מה זה וורדפרס? למה דווקא אני בונה אתרים בוורדפרס ומה זה אומר בכלל "תשתית וורדפרס". אני רואה משפטים חוזרים כמו "האתר בנוי בפלטפורמת וורדפרס"  או "מבוסס וורדפרס קוד פתוח" וכל מיני סגנונות ועירבובים לוורדפרס. ואני רוצה להתעכב על להסביר אותם. אנסה להסביר בעזרת דוגמה מוחשית מוכרת.

בניית אתרי וורדפרס פלטפורמה קוד פתוח
בניית אתרי וורדפרס פלטפורמה קוד פתוח

תחשבו על בית, בית יוקרתי באיזו שכונה מפונפנת. הבית נראה ממש טוב, חדשני עם כל הגאדג'טים, בניה מודרנית והכל – אך הוא בנוי מעץ. הבית בנוי על תשתית עץ, מבחוץ ומבפנים הבית לא נראה שהוא בנוי מעץ אבל מתחת לקירות ולרצפה הכל קורות עץ. לא שחלילה אני באה בטענות על בניה מעץ! אך לבית שבנוי מעץ יש לו את החסרונות שלו לטווח הארוך. כך גם אתר אינטרנט שבנוי על תשתית שלא נכונה לו לטווח הארוך.

מה זה קוד פתוח / קוד סגור?

אנלוגיה לקוד סגור – אמשיך עם האנלוגיה של בניית בית. דמיינו שהבית היוקרתי המפונפן שלכם הוא בית מתנפח מבית היוצר של החברה המוכרת והמונפצת "בלוני-הום". בית מודרני שהיה לא זול, הגיע בקופסא, ניפחתם אותו ויש בו כל מה שאתם צריכים. על פניו נשמע כייף, ניפחתם את הבית והופ וכל מה שצריך כבר יש לנו בפנים. בזמנו, קניתם את הבית המתנפח באיזה מבצע ממש טוב. לא שמתם לב ש"התחתנתם" עם חברת בלוני הום לטווח הארוך.

בלוני הום 1
אנלוגיה לקוד סגור – בית מתנפח של חברת בלוני הום

נגיד שבעוד שנתיים תרצו להוסיף לבית המתנפח שלכם בריכה או להוסיף קומה לבית, או לשפץ את המטבח – לא תוכלו. או שתוכלו, אבל רק דרך קבלן/שיפוצניק של בלוני-הום. כשתרצו להתחדש ולהוסיף דברים לבית המתנפח שלכם, דברים שהם לא מבית בלוני-הום לא תוכלו. זה פשוט יהרוס את כל השאר, זה "יפנצ'ר" לכם את הבית.

בלוני הום 2
הוספת הרחבה לבית המתנפח בעלות של מלאמלא כסף

או שתרצו להוסיף איזה טכנולוגיה חדשנית לבית לא תוכלו כי בלוני-הום עוד לא יצרו אחת כזאת. בלוני הום מכירה את הרצון שלכם לשיפורים לבית ולכן מציעה לכם הרחבות ומבצעים מיוחדים. יש "הרחבת גרסה 2022", או "עדכון צנרת לקיץ"  וכל הרחבה או פיצ'ר אתם יכולים לקנות רק מבלוני-הום, כי התשתית של הבית היא של בלוני-הום ורק היא מכירה את טכנלוגית הניפוח המיוחדת של הבית שלכם.

אם אהבתם את האנלוגיה אתם מוזמנים לקרוא את הפוסט המלא – אנלוגיה לקוד סגור/פתוח.

בנייה וקידום אתרים עם מערכות AI

זה כבר לא רק נושא לשיחה – זה חלק עיקרי מעולם השיווק בדיגיטל.

לפרטים ולמידע נוסף השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם 👇🏻

קוד סגור עולה ביוקר

ותהיו בטוחים שעל כל הרחבה, עדכון ושיפוץ קליל בכל הבתים של בלוני-הום, הם גובים ביוקר. מה זה ביוקר? מ300 דולר לשנה על כל פיפס/תבניות/אפליקציות שונות שהן די בייסיק במקומות אחרים. מה שמייקר את עלות הבית לטווח הארוך להרבה יותר ממה ששיערנו בהתחלה כשהזמנו אותו. אבל התחתנו עם בלוני-הום – בנינו אתר בקוד סגור. 

דוגמה לפלטפורמות לבניית אתרים בקוד סגור: וויקס, שופיפיי, אישופס, מי שמכיר מפעם את טיפו שהיה ויש עוד המון.

הדרה דיגיטל בניית אתרי וורדפרס שאין מצב שלא תזכרו
הדרה דיגיטל בניית אתרי וורדפרס שאין מצב שלא תזכרו!

וורדפרס מערכת מבוססת קוד פתוח

אני אוהבת לעבוד עם וורדפרס בגלל הקוד הפתוח שיש בה. זה כמו לבנות את הבית מתשתית של בטון ואני יכולה להוסיף מה שאני רוצה עליה. יש לי אינסוף אפשרויות חינמיות ובתשלום להוסיף על הבית שלי. אני יכולה להוסיף מה שאני רוצה ואני לא מתחייבת לאף חברת "בלוני-הום". פרגולה מעץ, יחידת דיור מבניה קלה או שיפות של המקלחת בלי שום בעיה. עם וורדפרס יש אינסוף אפשרויות של תוספות מעולות והאתר יכול לא תלוי באף חברה או אדם ספציפי.

משפט טכני לא להיבהל – קוד פתוח משמעותו שיש גישה אל קוד המקור וניתן לבצע שינויים בו. לא כמו אצל בלוני-הום ששומרים את הקוד לעצמם ואין לנו גישה אליו.

שאלות נפוצות בניית אתרים

שאלות נפוצות – בניית אתרי וורדפרס

💻 מה זה וורדפרס?

וורדפרס היא פלטפורמה חינמית לבניית אתרים שבתוכה כוללת מערכת לניהול תוכן (CMS). וורדפרס כתובה בקוד PHP וידועה כמערכת בעלת קוד פתוח. וורדפרס היא המערכת החזקה והנפוצה ביותר לבניית אתרים ובלוגים והמון אתרים בנויים בה.

⏰ כמה זמן לוקח לבנות אתר וורדפרס?

וורדפרס היא פלטפורמה פופולרית לבניית אתרים בזכות הממשק הידידותי למשתמש ומגוון עצום של תכונות הניתנות להתאמה אישית. זה הופך יותר ויותר פופולרי בקרב עסקים מכיוון שהוא מאפשר להם לבנות במהירות אתר משלהם בפרק זמן קצר.
עם זאת, משך הזמן שלוקח לבניית אתר בוורדפרס יכול להשתנות בהתאם למורכבות העיצוב ולמספר התכונות שברצונך לכלול. לדוגמה, אם האתר שלך כולל דפים רבים ותכונות מותאמות אישית, זה עשוי לקחת יותר זמן מאשר אם יש לך רק כמה דפים בסיסיים.
בסך הכל, יצירה ובניית אתר בוורדפרס יכולים להיעשות במהירות יחסית אם יש לך את המיומנויות הנכונות – בדרך כלל תוך מספר שבועות או אפילו פחות, תלוי עד כמה העיצוב שלך מורכב.

📖 אילו סוגי אתרים יש בוורדפרס?

אתרי תדמית, אתרי מכירות (איקומרס), אתרי בלוג, אתרי קטלוג, דפי נחיתה ועוד. כל אתר אפשר לבנות על תשתית וורדפרס. וורדפרס היא פלטפורמה לבניית אתרים מבוססת על קוד פתוח – שזה אומר שאפשר להוסיף עוד ועוד תוספים ופיצ'רים שונים בשביל לדייק את המערכת לצרכי האתר שלך.

דוגמה לבניית אתר למכללה למטפלים
דוגמה לבניית אתר למכללה למטפלים בהדרה דיגיטל, רוצים לראות עוד? מוזמנים להציץ בתיק העבודות שלי

בניית אתרים בוורדפרס – מחיר

המחירים של בניית אתרי וורדפרס תלויים במרכיבי האתר. לדוגמה, אם מדובר באתר תדמית, אז העלות תהיה תלויה בכמה עמודים הכלולים באתר. מצד שני, אם מדובר באתר מכירות, אז אולי צריך להוסיף תכונות ורכיבים נוספים שיעלו את העלות הבסיסית. אז כשאתם מתכננים את אתר הוורדפרס שלכם, ודאו שאתם יודעים את כל המרכיבים שלו ומה הם יעלו לפני שאתם מתחילים לבנות!

אם נכנסת לעמוד הזה, כנראה שאתה מתעניין בבניית אתר אינטרנט, אז אכן הגעת למקום הנכון. בהדרה דיגיטל אנחנו מתמחים בעבודה עם אתרי WordPress (הערה קטנה – יש שיש לנו לקוחות שיש להם אתרים בשופיפיי ובוויקס). אשתדל לפרט ולתרגם עד כמה שאפשר למה כדאי לבחור בפלטפורמת וורדפרס על פני אחרים. אם אתם כבר מכירים ויודעים טוב מה זה וורדפרס, ממליצה לכם לעיין בקידום אורגני לאתרי וורדפרס – מה שלדעתי מאסט לכל אתר. אם מענין אתכם אתרי תדמית, אתרי מכירות, דפי נחיתה, תחזוקת אתרים – כל אלו שירותים שניתן למצוא כאן בהדרה דיגיטל.
נגישות
בואו נצ'וטט!
1
Hadara Digital
היי 👋
אני יכולה לעזור לך?