הדרה דיגיטל חדש מיתוג

מדריך גיבוי לאתר וורדפרס בעזרת תוסף

מדריך לגיבוי אתר וורדפרס בעזרת תוסף, מומלץ לבצע לפני עדכוני תוספים באתר, במעברים בין חברות איחסון ומומלץ לבצע לפחות פעם בחודש לטובת אבטחה
מדריך גיבוי לאתר וורדפרס בעזרת תוסף, אפשר לדלג ישר אל:

גיבויים לאתרי וורדפרס זה משהו הכרחי לכל אחד. לרוב, חברות האיחסון מבצעות גיבויים מתוזמנים בצורה אוטומטית כל 24-48 שעות, אך מפעם לפעם נצטרך לבצע גיבוי בצורה ידנית. לדוגמה – אני מאחסנת את האתרים של הלקוחות שלי באחסון אתרים של יופרס ונתקלתי במקרה בו הייתי צריכה להעביר אתר שקיים כבר תקופה ארוכה מאחסון ישן לאחסון חדש שלי ביופרס – ועשיתי זאת בעזרת הורדת קובץ גיבוי של האתר. דוגמה נוספת שאני נתקלת בה הרבה – לפני שדרוגים של תוספים שונים אני דבר ראשון עושה גיבוי לאתר – עדכונים של אלמנטור – רוצו לעשות גיבוי לפני! והדרך הקלה ביותר שאני מצאתי לגיבוי מתוך האתר הוא עם הפלאגין UpdraftPlus.

בנייה וקידום אתרים עם מערכות AI

זה כבר לא רק נושא לשיחה – זה חלק עיקרי מעולם השיווק בדיגיטל.

לפרטים ולמידע נוסף השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם 👇🏻

תוסף UpdraftPlus הוא פלאגין עם יותר מ3 מיליון התקנות! אפשר להוריד אותו לאתר, להוריד את קובץ הגיבוי ולמחוק את התוסף מהאתר שלנו ישר אחרי (כי אין לנו צורך בו אחרי שגיבינו).

זמן נדרש: 20 דקות

מדריך הורדת גיבוי לאתר וורדפרס בעזרת תוסף – שלב אחרי שלב:

  1. הורדת תוסף UpdraftPlus

    מתוך ספריית התוספים שבוורדפרס הורד את התוסף UpdraftPlus WordPress Backup Plugin ולאחר מכן הפעל אותו.

  2. הורדת הגיבוי

    בתוך ממשק הניהול בלשוניות בצד > הגדרות > UpdraftPlus Backup > המסך שיפתח: Backup/Restore לחצו על הכפתור הכחול שכתוב עליו Backup now > סמנו בוי את שתי האופציות הראשונות ושוב לחצו Backup.
    הורדת הגיבוי ייקח כמה דקות – תלוי בגודל של האתר.

  3. ייצוא קובץ גיבוי האתר

    סמנו בוי > מסד הנתונים > הורדה למחשב
    וזהו יש לכם מחשב

הורדת התוסף UpdraftPlus לאתר הוורדפרס שלך

התקנת תוסף UpdraftPlus היא תהליך פשוט שניתן לבצע בכמה צ'יקצ'ק. אפשר להוריד אותו מספריית התוספים של וורדפרס כמו כל תוסף אחר. כל מה שצריך לעשות הוא לגשת לדשבורד של ממשק הניהול של הוורדפרס שלך > תוספים > תוסף חדש > לחפש UpdraftPlus בשורת החיפוש ולאחר שמצאתם את התוסף (בשמו המלא: "UpdraftPlus WordPress Backup Plugin"), פשוט הורידו אותו ולאחר מכן לחצו "הפעל".

עם התוסף UpdraftPlus מותקן, תוכלו לגבות בקלות את אתר הוורדפרס שלכם.

הורדת קובץ גיבוי של האתר

אחרי שהורדתם את התוסף תמצאו אותו בלשוניות שבצד:

תוסף UpdraftPlus WordPress Backup נמצא בדשבורד תחת הגדרות
תוסף UpdraftPlus WordPress Backup נמצא בדשבורד תחת הגדרות

בתוך התוסף – לחצו על Backup now:

לחצו על Backup now
יקפוץ חלון עם אפשרויות לסימון, סמנו את שניהם ולחצו Backup now.

אחרי זה יקח כמה דקות (תלוי בגודל האתר והקבצים שלו) עד שתהליך הגיבוי הושלם ובסוף תקבלו הודעות אישור.

חלון אישור שהגיבוי הושלם בהצלחה
חלון אישור שהגיבוי הושלם בהצלחה
הורדת הגיבוי למחשב 1

לאחר מכן במסך שיפתח, נסמן בוי את הגיבוי האחרון שיצענו -> תחת עמודה – Backup data -> מסד נתונים > הורדה למחשב – וזהו יש לנו גיבוי לאתר מוכן אצלנו במחשב 🙂

אחרי שהורדתם את הגיבוי של האתר שלכם, אתם תזהו קובץ GZ אצלכם בהורדות – אתם יכולים לעלות אותו לדרייב או לאחסון או לשמור אצלכם במחשב.

לסיכום

גיבוי ושחזור אתר וורדפרס היא משימה חשובה לבעלי אתרים. זה עוזר לשמור על הנתונים בטוחים ומאובטחים במקרה של אירועים בלתי צפויים. במדריך זה ראינו דרך לגבות ולשחזר אתר וורדפרס בעזרת שימוש בתוסף אבל יש גם דרך גיבוי משרת האיחסון. אך המלצתי האישית היא הדרך הפשוטה יותר בעזרת תוסף UpdraftPlus להורדת גיבוי לאתר וורדפרס. תוסף זה יכול לשמש כדרך חלופית לגיבוי האתר שלך במהירות ובקלות.

Click to rate this post!
[Total: 2 Average: 5]
לפניכם מדריך לגיבוי אתר וורדפרס בעזרת תוסף, מורידים תוסף מתוך ממשק הניהול של האתר. גיבויים לאתר מומלץ לבצע לפני עדכוני תוספים, במעברים בין חברות איחסון ומומלץ לבצע לפחות פעם בחודש לטובת אבטחה.
נגישות
בואו נצ'וטט!
1
Hadara Digital
היי 👋
אני יכולה לעזור לך?