ואוווווווו!!!! קודם כל אני אתחיל ב-ואוווו אחד גדול! לפני כמה ימים קיבלתי את העמוד נחיתה שהדר עיצבה לי, ואני חייבת להגיד וגם אמרתי לה, שבחיים שלי לא ראיתי עמוד נחיתה כזה מעוצב ומושקע כמו שהיא עיצבה לי, פשוט ירדו לי דמעות, ברמה כזאת, צרחתי מהתרגשות, הייתה פשוט בהלם!! היא פשוט קלעה בול מבחינת העיצוב לפי הקופי, לא יכולתי לבקש באמת מעצבת יותר טובה מהדר! זה פשוט כישרון לקחת את הקופי של המילים ולדעת לעצב אותם בצורה שצריך בקו עיצובי נכון, אין לי מילים, מרוב שזה כזה טוב אפילו אני רוצה להשאיר לעצמי פרטים, הבחורה תותחית ושירותית, ושתבינו אני לא מכירה אותה באופן אישי, היא מעצבת של הקמפיינר שלי, ככה שהיא לא מעצבת פרטית שלי, אני לא בחרתי בה ואני כל כך שמחה שיצא לי להכיר אותה ושהיא לקחה חלק עצום בפרויקט שלי שהוא בעצם מציל חיים ואין לי מה להגיד לה חוץ מתודה ענקית. העמוד שלי הוא השראה וזה הכל בזכותה. ❤️