הדרה דיגיטל חדש מיתוג

קידום אורגני לחנות שופיפיי

שופיפיי תופסת תאוצה בשנים האחרונות בעיקר בגלל השירות והתמיכה המדהימים שיש להם ובגלל מבחר התבניות השונות לחנויות. מאוד נוח לנהל את החנות ..
קידום אורגני לחנות שופיפיי, אפשר לדלג ישר אל:

לפני שנתחיל, הסבר בקצרה:

מה זה חנות שופיפיי

למי שלא מכיר, שופיפיי הפכה לאחת המובילות בתחום אתרי המכירות אונליין (אד ומרס). היא שולטת על 23% משוק האיקומרס בארצות הברית. החברה הקנדית הוקמה ב2004 ועד היום הפכה לחברת ענק עם שווי של 100 מיליארד דולר. יש לה מילוני לקוחות מרוצים, 1.75 לקוחות ברחבי העולם ובישראל יותר מ4,000 חנויות.

לשופיפיי מיליוניי לקוחות מרוצים 2
לשופיפיי מיליוניי לקוחות מרוצים 2

שופיפיי מציעה ללקוחותיה בניית חנות מקוונת במהרה, בעיצוב יפה ובמחיר סביר. על החנות אפשר להוסיף 7,000 אפליקציות שונות (רובן בתשלום) ומותגים גדולים נמצאים שם. שופיפיי הקימה חברת בת לחנויות דרופשיניג קלות לבניה.

קידום אורגני לחנות שופיפיי

קידום אורגני כמו בפלטפורמות אחרות חוזר על עצמו גם כאן – העקרונות הן אותו הדבר, בחלק מהמקרים הביצוע קצת שונה. עוד על קידום אורגני SEO בכללי ניתן לקרוא כאן.

תוכן איכותי

כשמדברים על תוכן איכותי, יש כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון:

  1. בחירת מוצרים רלוונטיים – האם המוצרים שלכם רלוונטיים בכלל? או ש"יצאו מהאופנה". לפני הקמת חנות כדאי לבצע מחקר/סקר שוק על המוצרים שאותם תרצו למכור. אני ממליצה לבדוק באתר Echomhunt לפני בחירת מוצרים.
  2. מילות מפתח – שילוב בתוכן האתר בצורה יצירתית, עדכנית תוך כדי הנעה לפעולה. כותרות מטא, תיאורי מטא, ALTים, תיאורי מוצרים, תיאורי קטגוריות ועוד.
  3. תמונות – תמונות לאחר דחיסה (עד 200KB)
  4. סרטונים – שילוב של תכני וידאו לאתר שופיפיי (לאחר דחיסה כמובן)

תוכן איכותי

אופטימיזציה למנועי החיפוש

היתרון והחיסרון בלבנות אתר במערכת קוד סגור כמו שופיפיי היא שקיימים תוספים מובנים (אפליקציות) שניתן "להלביש" על האתר. יש תוספי SEO מיועדים לכך שיוכלו לסייע בתהליך האופטימיזציה למנועי החיפוש.

שיפור חוויית משתמש (לקוח) באתר

תבנית עיצובית נכונה להנגשת המידע ללקוח בצורה הנכונה ביותר. יש בערך 100 תבניות בשופיפיי, 15 מהן הן חינמיות וכל השאר בתשלום (בין 150 ל350 דולר). בבחירת התבנית שימו לב – לכמה מוצרים התבנית מותאמת, האם התבנית מותאמת לעברית או רק לאנגלית. השקיעו בבחירת תבנית נוחה (לא תמיד זולה) בשביל לוודא חוויית לקוח נעימה באתר שלכם.

קידום אורגני לחנות שופיפיי מעניין אותך?

השאר פרטים ואחזור אלייך עם ההצעה המשתלמת ביותר 👇🏻

היררכיית קישורים בחנות שופיפיי

  1. בניה נכונה של החנות שלכם – לגוגל וגם ללקוחות. בניה נכונה של מבנה החנות שלכם יקל על מציאת המוצרים המבוקשים וניווט נוח בניהם.
  2. קישורים פנימיים
  3. קישורים חיצוניים – אתרים חיצוניים שמפנים אל האתר שלכם. אחד מהעקרונות החשובים ביותר של קידום אורגני הוא הפנית קישורים חיצוניים. ככל שהאתר שופיפיי שלך יקבל יותר קישורים איכותיים חיצוניים כך הסיכוי שלו לצוף במנועי החיפוש גבוה יותר.

לסיכום

בעזרת מדריכים שונים אונליין יש המון דרכים בהם אפשר לקדם את אתר השופיפיי שלך בדרך עצמאית ולהגיע לתוצאות יפות. ציינתי גם מקודם – לשופיפיי יש מערך שירות ותמיכה מדהים שזמין במהרה. שווה לנסות ולבדוק את השירות שלהם ופשוט לשאול אותם "איך אני יכול לקדם אורגנית את האתר שלי?" – הם יענו לכם תוך זמן קצר וישמחו לעזור. במידה ותרצו מי שינהל לכם את כל המערך האורגני הזה, תמיד תוכלו להירשם לשירותי קידום אתרים שיש לנו כאן בהדרה דיגיטל.

שאלות נפוצות – קידום אורגני לחנויות שופיפיי

🌱 מה זה קידום אורגני SEO?

קידום אתרים או קידום אורגני מתייחס לפעולות ה"אורגניות" אותן ננקוט על מנת לשפר את דירוג האתר בתוצאות של גוגל. הפעולות שננקוט יכולות להיות מחוץ לאתר ובתוך האתר. מחוץ לאתר – נשקיע בקישורים איכותיים שיפנו אלינו לאתר. בתוך האתר אנחנו נעשיר את האתר בתוכן איכותי ומקורי, ממוקד במילות מפתח רלוונטיות, אופטימזציה למהירות הטעינה של האתר ועוד. כל אלו הם המתכון לדירוג האתר שלך בגוגל.

🚀 מה כוללת העבודה של קידום אורגני?

העבודה של מקדם אתרים אורגני כוללת בתוכה: חקר מילות מפתח, חיבור האתר לכלים של גוגל, אופטימזציה, בניית קישורים – חיצוניים ופנימיים, אסטרטגיית תוכן ועוד.

💰כמה עולה קידום אורגני לאתר שלי?

קידום אורגני לאתרים זהו שירות על בסיס חודשי על מנת לבסס את האתר שלך בעיניי גוגל. המחירים נעים מ2000 ש"ח ועד 5000 ומעלה. המחיר תלוי באיכות הקישורים הנרכשים עבור האתר, עבודת האופטימזציה ואיכות התוכן.

קידום אורגני SEO לחנויות שופיפיי. שופיפיי (Shopify) היא מערכת בקוד סגור המתמחה בהקמת חנויות אינטרנט. שופיפיי תופסת תאוצה בשנים האחרונות בעיקר בגלל השירות והתמיכה המדהימים שיש להם ובגלל מבחר התבניות השונות לחנויות. מאוד נוח לנהל את החנות בשופיפיי, ניהול המלאי, חשבוניות, מכירות, מבצעים, הכול בממשק נוח לשימוש.
נגישות
בואו נצ'וטט!
1
Hadara Digital
היי 👋
אני יכולה לעזור לך?