הדרה דיגיטל חדש מיתוג

בואו נדבר ביזנס – עלות דף נחיתה מקצועי

החלטתי להביא לכם את הנתונים בכתב ולרשום לכם את המדריך האולטימטיבי להבנת העלויות של דפי נחיתה מקצועיים שיגרמו לכווווולם להמיר לכם לידים.
בואו נדבר ביזנס – עלות דף נחיתה מקצועי, אפשר לדלג ישר אל:

"היי הדרה, מה המחיר של דף נחיתה?" – שאלה שצצה לה לפחות פעם בשבוע, אז בשביל לענות לכל הסקרנים הכנתי עבורכם מאמר שלם בנושא התמחור של דפי נחיתה. החלטתי להביא לכם את הנתונים בכתב ולרשום לכם את המדריך האולטימטיבי להבנת העלויות של דפי נחיתה מקצועיים שיגרמו לכווווולם להמיר לכם לידים. אז שנייה לפני שנדבר על קצ'ינג, קצת אספר לכם על המיוחדות של הדפי הנחיתה שיוצא לי בהדרה דיגיטל לבנות.

דף נחיתה צלילה חופשית min
דף נחיתה סופר מגניב שיצא לי לבנות עבור חברה שמלמדת צלילה חופי

דפי נחיתה בהדרה דיגיטל

דפי נחיתה הם חלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית ובהדרה דיגיטל תוכלו ליצור את דף הנחיתה המושלם לצרכי העסק שלכם. כמי שחובבת גדולה של וורדפרס כבר די הרבה זמן, יצא לי לבנות אתרים ודפי נחיתה רבים ומיוחדים. מדפי נחיתה קצרצרים המכילים רק טופס להשארת פרטים ועד לדפי נחיתה מורכבים וארוכים. הינה כמה נקודות מיוחדות ומעניינות שיוצא לי בהדרה דיגיטל לשלב בדפי הנחיתה שאני בונה:

כל מיני פיצ'יפקעס שהדרה דיגיטל מוסיפה לדפי נחיתה min
הינה כמה נקודות מיוחדות ומעניינות שיוצא לי בהדרה דיגיטל לשלב בדפי הנחיתה שאני בונה:
  1. כפתורים סטיקים – כל כפתור שתרצו אפשר להדביק אותו באופן קבוע למסך. כפתור לשיחה מהירה לוואטסאפ, כפתור שכשאשר לוחצים עליו מגיעים אל הטופס בעמוד הנחיתה, כפתור לשיחה מהירה ועוד כל מיני כפתורים חמודים שמעולים להנעה לפעולה.
  2. אפקטי אנימציה מיוחדים – אני משלבת בהרבה מהעמודי נחיתה שאני בונה אפקטי אנימציה בכל מיני תמונות, ברקעים ובטקסטים. מה שנותן לגולש וללקוח הפוטנציאלי חוויית "וואו" כאשר הוא גולל אצלך בדף.
  3. גראפיקה שאין כמוה בעולם – מה שכייף, בתור חובבת גדולה של מערכות AI – אני משלבת גראפיקה סופר ייחודית – וקטורים מותאמים אישית, אייקונים מדוייקים ותמונות שאין בעוד דפי נחיתה אחרים. מה הכוונה בגראפיקה ייחודית? בוא תראו בעצמכם – עמוד נחיתה שעיצבתי עבור חברת שמלמדת צלילה חופשית:
גראפיקה ייחודית מתוף דף נחיתה לצלילה חופשית שבניתי min
מספרים בצורה של אלמוגים חיים שימחיש ללקוח הפוטנציאלי את התחושה של מתחת למים 🐠🐚

"הדרה תראי לי" – דפי נחיתה דוגמאות

טוב ניגש ישר ולעניין – דוגמאות של דפי נחיתה שיצא לי לבנות ולעצב:

  • דף נחיתה עבור מרכז טיפול בתא לחץ – דף נחיתה סופר חמוד שמרכז בתוכו את כל המידע סביב טיפולים בתא לחץ – למי זה מתאים, מתי זה מתאים ועוד. יצא מהמם והדף נחיתה כל כך הצליח שהוא נשאר קבוע בתור עמוד פנימי באתר של הלקוח. לצפייה בדף ניתן ללחוץ כאן
  • דף נחיתה בתחום סדנאות טבעוניות – דף נחיתה מקסים, ורוד שנהנתי לבנות שהיה בצמידות לקמפיין PPC שרץ בפייסבוק. הקמפיין כבר נגמר אך הדף נחיתה עדיין קיים והלקוחה כל כך מרוצה ממנו שבעתיד כאשר תרצה שוב להריץ את הסדנא היה ככל הנראה תשתמש בו שוב. לצפייה בדף ניתן ללחוץ כאן
דף נחיתה לסדנת בישול min
דף נחיתה לסדנת בישול
  • דף נחיתה עבור קורס – אמאל'הה 😍😍 איזה דף זה יצא!! דף נחיתה עבור קורס מבדק שריר שהנחתה המרצה והמטפלת סיגל שאנן. הדף נחיתה הביא כל כך הרבה פניות שבאמצע הקמפיין שיניתי אותו והוספנו עוד קורס ערב. לצפייה בדף ניתן ללחוץ כאן
דף נחיתה קורס למטפלים min
דף נחיתה קורס למטפלים min
  • דף נחיתה עבור ספר שעתיד לצאת לאור – דף נחיתה מעניין מאוד שיצא לי לבנות בלבד (החברה שעבדתי איתה הביאה מעצב סופר מקצועי ועבדתי יחד איתו עליו). הדף המיר כל כך יפה שבתוך שבוע נמכרו כבר יותר מ700 עותקים – והספר אפילו עוד לא נכתב! לצפייה בדף ניתן ללחוץ כאן

יש עוד כל מיני דפים חמודים שיצא לי לעשות – לכאלו המתעניינים לראות עוד, אתם מוזמנים להסתכל בתיק העבודות שלי וכמובן שלחו הודעה או התקשרו ואשלח לכם דוגמאות נוספות.

מבצע חבילת דפי נחיתה בהדרה דיגיטל

חלק מהדפי נחיתה שאני בונה הן לסוכנויות פרסום בידיוק כמוני – סוכנות שרוצה שאבנה דף נחיתה עבור הלקוח שלהן ויש לקוחות קצה שאני בונה את הדף ישירות להם + ניהול של הקמפיין בכל פלטפורמת PPC שהם רוצים. בגלל הביקוש והפאן סביב דפי הנחיתה, החלטתי שבהדרה דיגיטל אנחנו יוצאים במבצע חגיגת הדפי נחיתה. המבצע כולל: 5 עמודי נחיתה ב4,300 ש"ח – יש לו גם מעט אותיות קטנות – אבל באמת שמעט. 

מתעניינים במבצע? התקשרו עכשיו או שלחו הודעה לפרטים נוספים

גורמים המשפיעים על העלות של דף נחיתה מקצועי

דף נחיתה מקצועי הוא דף אינטרנט המשמש כנקודת מגע ראשונית עם לקוחות הפוטנציאליים שלך אשר הגיעו ככל הנראה מקמפיינים בגוגל, פייסבוק וכן הלאה. דפי נחיתה כוללים בדרך כלל כפתורים הנעה לפעולה (נקראים בשפה המקצועית CTA) כדי להנחות את מבקרי הדף לבצע פעולה רצויה, כגון השארת פרטים, הפנייה לשיחת טלפון, הרשמה לניוזלטר או ביצוע רכישה. עלות של יצירת דף נחיתה מקצועי תלויה במורכבות העיצוב, במספר הפיצ'רים, באורך הדף נחיתה – כמה בלוקים יש בתוכו וכל זה כלול בניסיון של אותו בונה דפי נחיתה. באופן כללי, זה יכול לעלות בין כמה מאות שקלים לדף נחיתה פשוט ועד לאלפי שקלים לדפים שמורכבים יותר המכילים תכונות מיוחדות בתוכם.

בנייה וקידום אתרים עם מערכות AI

זה כבר לא רק נושא לשיחה – זה חלק עיקרי מעולם השיווק בדיגיטל.

לפרטים ולמידע נוסף השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם 👇🏻

כל מה שלא חשבתם לשאול על עלות דף נחיתה 

כמה עולה דף נחיתה?

דפי נחיתה מתומחרים בצורה כזאת:
במידה והדף נחיתה קצר: 700-900 ש"ח
דף נחיתה בינוני: 900-1800 ש"ח
דף נחיתה ארוך: 1800-2500 ש"ח
דף נחיתה משוכפל לצורך AB Testing: 700 ש"ח

האם ישנן עלויות נוספות לאירוח או תחזוקה של דף נחיתה?

כן. יש 2 עלויות נוספות.
במידה ואין ברשותך דומיין (מה שמופיע למעלה בכתובת האתר) עלייך לרכוש דומיין בעלות של 75 ש"ח לשנה מכל ספק דומיינים (אוכל להמליץ לכם באהבה).
במידה וכבר קיים לך אתר או שברשותך דומיין חסתכם את העלות הנוספת.
אחסון דף נחיתה – קיימת עלות חודשית קבועה עבור אחסון הדף נחיתה. המחירים של אחסון דפי נחיתה מ40 ש"ח לחודש עד 80 ש"ח – תלוי בספק חברת האחסון.

לסיכום – היתרונות של דף נחיתה מקצועי

אסיים את המאמר ברשימת יתרונות של דף נחיתה מקצועי. על טעם ועל ריח אי אפשר להתווכח אבל על דפי נחיתה ממירים – אפשר ועוד איך שאפשר 😊 דף נחיתה מקצועי זהו דף שמכיל את היתרונות הבאים:

1. 🚀 שיעורי המרות מוגברים:  דפי נחיתה מקצועיים ומושקעיים נועדו להגדיל את שיעורי ההמרה על ידי מתן מסר ממוקד ורלוונטי למבקרים שמניע אותם לעבר פעולה ספציפית – השארת פרטים/טלפון/וואטסאפ וכן הלאה.

2. 😎 מיתוג משופר: דף נחיתה מעוצב ברמה גבוהה, יעזור לבסס את המותג של העסק שלך וליצור חווית משתמש עקבית. זה עוזר לבנות אמון עם הלקוחות שלך ולהגביר את נאמנותם למותג ולעסק שלך.

3. 🏃🏼‍♀️ תנועה מוגברת: דף נחיתה מותאם באיכות גבוהה יעזור למשוך יותר תנועה לא רק אל הדף שלך אלא גם לאתר שלך, וכתוצאה מכך לקוחות פוטנציאליים רבים יותר יסתובבו לך באתר.

4. 💸 חיסכון בעלויות: נכון, בנייה ויצירת דף נחיתה מותאם אישית ומקצועי עשוי להיות לא זול, אך באמצעות הדף נחיתה וקמפיין PPC נכון ומדוייק תוכל להבטיח את ההמרות וכך לתכנן עצמך לעתיד.

5.🚯 הדף נחיתה שלך לא הולך לפח: כן זה נשמע קצת מוזר, אך במידה והדף הצליח והשיג את מטרתו תוכל להשתמש בו שוב בעתיד ללא צורך בבניית דף נחיתה חדש.

בניית דפי נחיתה שממירים למכירות min
בניית דפי נחיתה שלא רק יפים! דפי נחיתה שממירים למכירות!
נגישות
בואו נצ'וטט!
1
Hadara Digital
היי 👋
אני יכולה לעזור לך?